خانه > بلاگ > نمایش مطلب

iOS 17 در کنار iPad OS 17، WatchOS 10 و macOS Sonoma منتشر شد.

خبر


پس از معرفی آیفون ۱۵ در روز جمعه، iOS 17 جدیدترین نسخه در حال انتشار است. به روز رسانی سیستم عامل جدید شامل افزودن‌ها و بهبود‌هایی در آیفون و دیگر محصولات این شرکت خواهد بود.

کاربران اپلیکیشن FaceTime می‌توانند پیام‌های ویدیویی را در صورتی که فردی که تماس گرفته دریافت نکند، ارسال کنند. پیام‌ها مانند یک پست صوتی عمل می‌کند و FaceTime تمام جلوه‌های ویدیویی مختلف را در اختیار تماس گیرنده قرار می‌دهد. همچنین در نسخه جدید کاربران می‌توانند طوری برنامه‌ریزی کنند که تماس‌های FaceTime را از افراد غیر مخاطب به طور خودکار خاموش کند. اپل در حال اضافه کردن پشتیبانی از ویژگی جدید پیام‌ها به نام Check In است که به شما امکان می‌دهد وقتی سالم به خانه رسیدید به اعضای خانواده خود اطلاع دهید. اگر به سمت مقصد مشخص شده حرکت نمی‌کنید، برنامه به طور ایمن و موقت پیامی به اعضای خانواده‌تان درباره موقعیت مکانی و سطح باتری تلفن همراهتان اطلاع می‌دهد.

سافاری یا مرورگر تحت وب اپل با آخرین آپدیت iOS 17 چند ویژگی جدید به دست می‌آورد. صفحات خصوصی مرورگر با Face ID و یا Touch ID قفل می‌شوند، به این معنی که کاربران غیرمجاز نمی‌توانند بدون رضایت شما به این صفحات دسترسی داشته باشند. سافاری از چند نمایه پشتیبانی می‌کند که به شما امکان می‌دهد کوکی‌ها، نشانک‌ها و تاریخچه مرورگر را برای استفاده کاری و شخصی جدا کنید.

iOS 17 اشتراک گذاری بی‌سیم اختصاصی اپل یعنی AirDrop را بهبود می‌بخشد. شما می‌توانید به سادگی دو گوشی را کنار هم قرار دهید تا یک فایل را به اشتراک بگذارید. یک جلسه را شروع کنید یا یک بازی را با هم انجام دهید. همچنین می‌توانید از ویژگی جدید NameDrop نیز استفاده کنید که به شما امکان می‌دهد اطلاعات تماس خود را با کاربر دیگر به اشتراک بگذارید.
 

تاریخ انتشار : ۲۸ شهریور ۱۴۰۲
#خبر #تکنولوژی